پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
مسئول پژوهش و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران برای تعامل با شرکت دنیای هوشمند آوا از غرفه این شرکت بازدید کرد.

به دعوت شرکت "دنیای هوشمند آوا "انجام شد

مسئول پژوهش و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران برای تعامل با شرکت دنیای هوشمند آوا از غرفه این شرکت بازدید کرد.

- 1402/09/23

غلامرضا کشکولی، مسئول پژوهش و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران به دعوت شرکت " دنیای هوشمند آوا" در غرفه پارک علم و فناوری خراسان در نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار مصلی تهران حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از روابط عمومی مرکز رشد فناوری گناباد،همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش، بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار و (پنجمین نمایشگاه تقاضای ساخت و تولید ایرانی "تستا") با هدف ارائه تازه ترین دستاوردهای پژوهشی، فناورانه و نوآورانه حوزه پژوهش و فناوری در مصلی تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه شرکت "دنیای هوشمند آوا" که در زمینه انقلاب صنعتی 4.0 و پایش هوشمند در حوزه صنعتی ، مراکز دیتا (Data Center ) ،سازمان ها ، ساختمان ها و ... با ساخت و ارائه سخت افزار و نرم افزارهای تولید داخل، کلیه انتظارات برای معادن،پتروشیمی و نفت و گاز را می تواند برآورده نماید.

بر همین اساس و طی دعوت قبلی شرکت دنیای هوشمند آوا از غلامرضا کشکولی، مسئول پژوهش و توسعه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی،وی از غرفه این شرکت بازدید و طی نشست تعاملی در خصوص محصولات این شرکت جهت تامین نیازهای صنایع پتروشیمی با مهندس مهدی شیدائی مدیرعامل شرکت دنیای هوشمند آوا به گفتگو پرداخت.

گفتنیست این نمایشگاه در 20 آذر ماه لغایت 22 آذر ماه 1402 امسال در مصلی تهران برگزار شد.

دانلود پیوست خبر سید ایمان شریعتی سید ایمان شریعتی ساناز حسینیان نژاد ساناز حسینیان نژاد